Friday, September 6, 2013

Maixara White Essential

Cak!!! Ni la dia rahsia kecantikan saya...

Berita baik kepada semua!!! Kepada pengguna Maixara C-Sential berita ni pasti lebih mengujakan...nak tau ape dia berita tu x??? Nak...nak...ape dia weyh...cepat arr gitau...respon kwn kite...lol...kwn kite mmg sume kepoh...Ade produk baru dari Maixara heh...yeke...bestnyer...produk pe?? Maixara  White Essential (MWE).

MWE ni sama ke dengan Aura White (AW)?

Fungsi MWE ni mungkin kita lihat sama dengan Aura White iaitu sebagai supplement drink yang boleh membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit. Tapi apa yang membezakan MWE ni ialah ianya diformulasikan dengan menggunakan 'advanced anti-oxidant technology'.

Advanced Anti-Oxidant Technology? Ape tu?

Advance anti-oxidant technology yang dimaksudkan kat sini ialah teknologi baru menggunakan 12x agen anti-oksida dan 10x stem cells untuk membantu proses anti-oksida yang mana kesannya dapat mengelakkan dan mengurangkan penuaan kulit pra-matang. Kamu ingat baby je ada pra-matang...kulit kita pon ade jugak tau...lol it's creepy... Ia bertindak dengan mengurangkan toksin dan radikal bebas dari dalam badan kita dengan cara semulajadi.

Ni contoh kulit yang mengalami penuaan pramatang...

Kesannya boleh dilihat seawal lima (5) hari selepas pengambilan secara konsisten mengikut cara yang disyorkan. Antara kesan yang kamu boleh lihat tu ialah:
  • Kulit satu tona lebih cerah berbanding sebelumnya.
  • Kedutan kulit mulai berkurangan.
  • Kulit lebih lembut dan lembap...tiada lagi masalah kulit kering.
  • Kesan pigmentasi berkurangan dan tona kulit menjadi lebih sekata.
  • Kulit akan kelihatan glowing...so dah boleh buang dah segala makeup glowing2 tu...hehe
  • Paling best sekali boleh mengelakkan keradangan...bermakna jerawat2 batu yang degil-degil tu boleh dikurangkan...kalu tumbuh jerawat pon macam pasir2 halus je.

Bukan tu je, MWE ni dirumuskan daripada maquiberry, strawberry, cranberry, rasberry, blueberry, pomegranate, orange, grape, apple and kiwi...Wow bestkan! So, CONFIRM la rasa dia sedapkan...

Camne cara yang betul untuk pengambilan MWE? 

Oh, senang je...caranya campurkan 1 scoop MWE ke dalam air sejuk kira2 100ml. Kemudian kacau sehingga larut. Amalkan pengambilan MWE ni 2x sehari iaitu pagi dan petang. Bagi pengguna-penguna MCS (Maixara C-Sential), anda boleh amalkan pengambilan MWE pada siang hari dan MCS pada waktu malam. Confirm, kesannya dapat dirasai dengan lebih cepat. Jadi apa tunggu lagi, amalkanlah MWE + MCS ni sekarang kalu nak dapat kesan cepat macam pengguna MWE kat bawah nie...



JADI APA TUNGGU LAGI...ORDER SEKARANG!!! 
ORDER NOW !!! CLICK HERE
or email souqisbazaar@gmail.com
or SMS to Souqis > 0133188897

No comments:

Post a Comment